کاربرد کامپیوتر تولیدکننده نرم افزار مالی - اداری

اپلیکیشن سفارشگیری مویرگی (ویزیتور) چیست ؟

اپلیکیشن سفارشگیری مویرگی (ویزیتور) چیست ؟

اپلیکیشن سفارشگیری مویرگی (ویزیتور) چیست ؟ و چه کاربردی دارد

امروزه بازاریابی نقش مهمی در پیشرفت کسب و کارها دارد. روش هایی که برای بازاریابی انتخاب می شود کاملا متنوع بوده و در هر کدام برنامه های خاصی به کار گرفته می شود. اپلیکیشن سفارشگیری مویرگی (ویزیتور) چیست ؟ امروزه برای بازاریابی اپلیکیشن سفارشگیری مویرگی یا ویزیتوری طراحی شده که یک برنامه جامع و کامل بوده و توانسته نیاز کسب و کارها را تا حد زیادی برطرف سازد. امکان نصب این نرم افزار روی تلفن همراه هم وجود دارد و باعث می شود تا شما هر جایی که هستید بتوانید به اطلاعات و داده های مورد نیاز دسترسی داشته باشید. این اپلیکیشن برای شرکت هایی که کار پخش را به صورت عمده و مویرگی انجام می دهند طراحی شده است. پنل این برنامه به صورت کاملا ساده است تا شما بتوانید به تمام قسمت های برنامه دسترسی داشته باشید.

 اهمیت این برنامه برای شرکت ها زیاد بوده و باعث شده تا بتوانند بازاریابی را به صورت گسترده تر انجام دهند. امکان اتصال برنامه به سیستم های حسابداری هم وجود دارد. با کمترین سرعت هم شما می توانيد به برنامه متصل شوید. در این اپلیکیشن سفارشگیری به صورت آنلاین صورت می گیرد و ویزیتور می تواند به صورت اینترنتی با فروشندگان محصول در ارتباط باشد. در پخش مویرگی این برنامه عملکرد خوبی دارد و به پیشرفت این کسب و کار هم کمک زیادی کرده است. آنچه ضرورت استفاده از این نرم افزار را بیشتر می کند گسترده شدن سطح تعاملات است که در این شرایط ویزیتور با افراد زیادی روبرو می شود و این امر تبلیغ را آسان تر و فروش را بیشتر می کند.

مزایای اپلیکیشن سفارشگیری مویرگی (ویزیتور) چیست ؟

مزایای استفاده از اپلیکیشن مویرگی زیاد بوده و باعث شده تا ویزیتور دسترسی بهتر و آسان تری به مشتری ها داشته باشد و بتواند تبلیغات را به صورت کاملا گسترده انجام دهد. تبلیغاتی که در این برنامه می شود برای رشد مجموعه مفید بوده و به گسترش کار هم کمک می کند. دیگر مزیت های این اپلیکیشن عبارت است از:

  • محصولات در این نرم افزار دارای کاتالوگ دیجیتالی هستند که ویزیتور می تواند به راحتی آنها را در اختیار مشتری قرار دهد. روی کار آمدن محصولات جدید باعث بروز شدن آنها در این سیستم می شود.
  • اطلاع از قیمت و موجودی به روز مزیت دیگر استفاده از این نرم افزار است. چه ویزیتور و چه خریداران می توانند از قیمت های بروز اطلاع داشته باشند و مطابق با آن خرید را انجام دهند. برای موجودی گرفتن از محصولات انبار این نرم افزار یک گزینه عالی است.
  • اطلاعات کامل مشتریان در این سیستم ثبت می شود و ویزیتور می تواند اطلاع دقیقی از مسیر بندی داشته باشد و هر کجا هست خود را در دسترس مشتری قرار دهد.
  • با این اپلیکیشن ویزیتور به تاریخچه سفارشات مشتری دسترسی خواهد داشت و می تواند آنها را بررسی کند.
  • امکان مشاهده مشتری روی نقشه وجود دارد چون این یک نرم افزار آنلاین است و دارای یک نقشه بروز می باشد.
  • امکان همکاری مشتری در ثبت سفارش وجود دارد. ویزیتور در این شرایط باید به سلیقه و نیاز مشتری توجه کند.
  • ویزیتور می تواند قیمت مصرف کننده را در دسترس مشتری قرار دهد تا بتواند به راحتی خرید کند.

اپلیکیشن سفارشگیری مویرگی (ویزیتور) چیست ؟

این مطلب را هم بخوانید: کدینگ حسابداری چیست ؟

مزیت های اپلیکیشن سفارش گیری مویرگی نسبت به نرم افزار حسابداری

اپلیکیشن سفارش گیری مویرگی اگر چه به نرم افزارهای حسابداری هم متصل می می شود اما مزیت های بیشتری نسبت به این برنامه دارد که در زیر به آنها اشاره می کنیم:

انتقال سریع اطلاعات به مشتری:

در این اپلیکیشن اطلاعات به سرعت به مشتری منتقل می شود به طوری که در نرم افزار حسابداری اطلاعاتی در اختیار مشتری قرار نمی گیرد. شرکت های پخش و عمده فروشان برای اینکه بتوانند موجودی جدید محصول و همچنین قیمت بروز آن را در اختیار مشتری قرار دهند به راحتی از این سیستم آنلاین استفاده می کنند. اتصال این نرم افزار به سیستم حسابداری باعث می شود تا ویزیتور بتواند به سرعت از تغییرات بوجود آمده در قیمت و موجودی انبار مطلع شود.

انتقال سریع سفارشات به شرکت:

دومین مزیت این نرم افزار انتقال سریع سفارشات به شرکت است که باعث می شود تا شرکت محصولات را متناسب با سفارش مشتری آماده کند. آنلاین بودن این برنامه باعث شده تا سرعت انتقال سفارشات هم بیشتر شود. شرکت های پخش به کمک این نرم افزار توانسته اند حجم پخش را تا حد زیادی افزایش دهند. سفارشاتی که اول روز ثبت می شود در آخر روز به دست حسابداری می رسد. زمانی که نرم افزار به سیستم حسابداری متصل می شود سفارشات بازاریابی در آن ثبت می گردد و حسابدار فاکتور را تایید کرده و بعد از چاپ آن را در اختیار کاربر قرار می دهد. سرعت کار در این شرایط بالا می رود و خطا در ثبت و درج فاکتور به حداقل می رسد.

تهیه جدیدترین و بهترین اپلیکیشن سفارش گیری مویرگی از کاربرد کامپیوتر

کاربرد کامپیوتر یک مجموعه بروز بوده که بهترین اپلیکیشن سفارش گیری مویرگی را در اختیار شما قرار می دهد و می تواند به خوبی نیاز شما را برطرف سازد. نرم افزارهای جدید عملکرد بهتری دارند بدین ترتیب بیشتر مورد استقبال قرار می گیرند. برای اینکه بتوانید در کمترین زمان این برنامه را تهیه کنید کاربرد کامپیوتر خدمات خوبی را در اختیار شما قرار می دهد. نحوه سفارش بسیار آسان بوده و تنها کافی است تا شما به سایت کاربرد کامپیوتر مراجعه و با دیدن نرم افزار متناسب با کسب و کار خود به راحتی سفارشات را به ثبت برسانید.

افرادی که به دنبال برنامه های جامع و کامل هستند کاربرد کامپیوتر می تواند بهترین نرم افزارها را در اختیار شما قرار دهد. اپلیکیشن سفارش گیری مویرگی که توسط مهندسین و برنامه نویسان این مجموعه طراحی شده هیچ گونه مشکلی ندارد و قابل ارتقا بوده به طوری که شما با بروزرسانی برنامه می توانید از قابلیت های آن نهایت استفاده را ببرید. برنامه های جدید سرعت بالایی دارند و به خوبی دستورهای صادر شده را اجرا می کنند. کاربرد کامپیوتر برای اینکه سریع تر این نرم افزار را در اختیار مشتریان قرار دهد سفارشات آنلاین را ثبت می کند. پشتیبانی از نرم افزار باعث شده تا شما هنگام استفاده با مشکلی روبرو نشوید.امیدواریم مطالب این مقاله (اپلیکیشن سفارشگیری مویرگی (ویزیتور) چیست ؟) برای شما مفید بوده باشد.

اپلیکیشن سفارشگیری مویرگی به شرکت‌های پخش عمده کمک می‌کند تا به صورت آنلاین و کامل به مدیریت و پیشبرد کارهای خود بپردازند. این اپلیکیشن امکان نصب بر روی تلفن همراه فراهم می‌کند و با پنل کاربری ساده، اطلاعات مورد نیاز به آسانی در دسترس قرار می‌گیرد.

کاتالوگ دیجیتال: امکان نمایش محصولات به صورت دیجیتال و آسان توسط ویزیتور.

اطلاعات به‌روز: اطلاع از قیمت و موجودی به‌روز محصولات به کمک این اپلیکیشن.

ثبت جزئیات مشتریان: ثبت دقیق اطلاعات مشتریان، مسیربندی و دسترسی به تاریخچه سفارشات.

انجام سفارشات آنلاین: امکان مشاهده و ثبت سفارشات مشتریان به صورت آنلاین.

نقشه بروز: مشاهده موقعیت مشتریان در نقشه به‌وسیله اپلیکیشن.

انتقال سریع اطلاعات: انتقال سریع اطلاعات محصولات و قیمت به مشتریان با اتصال به نرم افزار حسابداری.

انتقال سریع سفارشات: انتقال سریع سفارشات به شرکت باعث حاکی‌شدن نیازهای سفارشی و افزایش سرعت در پردازش می‌شود.

ثبت سفارشات بدون تاخیر: امکان ثبت سفارشات بدون تاخیر از طریق این اپلیکیشن به نرم افزار حسابداری.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید