کاربرد کامپیوتر تولیدکننده نرم افزار مالی - اداری

وب سرویس یا api حسابداری چیست ؟ | مزایای وب سرویس

وب سرویس یا api حسابداری چیست ؟ | مزایای وب سرویس

وب سرویس یا api حسابداری چیست ؟

در این مقاله قصد داریم که به موضوع وب سرویس یا api حسابداری چیست ؟ بپردازیم، تا انتهای مطلب همراه ما باشید. حسابداری از برنامه هایی  می باشد که نام ان را بسیار زیاد شنیده اید، این برنامه همواره سیستم پرداخت و دریافت و ذخیره شرکت ها و مراکز را به عهده دارد و آنها را به صورت دقیق در خود جای داده و در صورت نیاز در اختیار افراد قرار می دهد، برنامه های حسابداری نمونه های مختلفی دارند که در میان آنها وب سرویس حسابداری بیشترین طرفدار را به سمت خود جذب کرده است، این برنامه به صورت آنلاین فعالیت می کند و بسیار دقیق و کاربردی می باشد به همین دلیل بسیاری از شرکت ها از آن استفاده می کنند. وب سرویس حسابداری در میان حسابداران خبره و با تجربه و برنامه نویسان با نام api شناخته می شود. امنیت این گونه نرم افزار ها بسیار بالا می باشد و اصولا افراد نمی توانند به اطلاعات موجود در آنها دسترسی پیدا کنند.

لازم به ذکر است نرم افزار حسابداری وب سرویس این قابلیت را دارد که بتواند برای یک شرکت با چندین نمایندگی به صورت کامل تنها با یک برنامه پوشش دهی داشته باشد. حسابداری های وب سرویس با نام حسابداری های آنلاین هم شناخته می شوند آنها به قدری ایمن هستند که به جز افراد مجموعه کسی قادر به باز کردن برنامه و به دست آوردن اطلاعات موجود در آن نمی باشد، برنامه وب سرویس همه با کمک اینترنت فعالیت می کنند به همین دلیل در صورت نداشتن اینترنت همواره شما نمی توانید به این برنامه دسترسی پیدا کنید و اطلاعات خود را به دست بیاورید، این نکته را می توان به عنوان تنها نکته منفی برنامه های وب سرویس حسابداری دانست که این مورد ممکن است هیچ گاه برای شما پیش نیاید.

کاربرد کامپیوتر ارائه دهنده ی انواع نرم افزارهای حسابداری

وب سرویس یکی از نرم افزار های حسابداری می باشد که :

همان گونه که در بالا هم به آن اشاره کردیم نرم افزار های حسابداری بسیار متنوع و گسترده می باشند که هر کدام دارای ساختار و مشخصات و ویژگی هایی هستند، یکی از برنامه های حسابداری که امروزه طرفداران بسیاری را به سمت خود جذب کرده است برنامه وب سرویس حسابداری می باشد که از دقت و سرعت بسیار بالایی برخوردار می باشد و می توان برای تمام شرکت ها و تولید کنندگان و بانک ها و غیره از آن استفاده کرد زیرا در آن اختلال و اشتباه وجود ندارد و می توان به راحتی اطلاعات مورد نیاز را در اختیار برنامه قرار داد تا همه اطلاعات مهم اعم از پرداخت ها و دریافت ها و ذخیره ها را در اختیار شما قرار بدهد. وب سرویس یکی از نرم افزار های حسابداری می باشد که توانسته با عملکرد بی نظیر و فوق‌العاده خود محبوبیت زیادی را در میان مصرف کنندگان و کاربران به دست بیاورد.

لازم به ذکر است که وب سرویس ها اصولا برنامه ای برای نصب شدن بر روی سیستم ندارند و افراد تنها با کمک اینترنت می توانند به شبکه آن دسترسی پیدا کنند، این نرم افزار حسابداری توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار ها به دست بیاورد زیرا در آن تمام اطلاعات به صورت دقیق ثبت می شود و برای ورود و خروج به آن باید از کد های کاربری استفاده کرد که در شبکه اصلی ذخیره شده اند و تنها در اختیار شما هستند. کارایی دقیق این برنامه باعث شده تا شرکت ها و موسسه ها با اطمینان بیشتری به سراغ آن بروند و برای داشتن حسابرسی دقیق تر از آن استفاده نمایند و فعالیت خود را در اختیار آنان قرار بدهند. مسلما این حجم از استقبال ها باعث شده تا برنامه هم اعتبار بیشتری پیدا کند و هم گسترده تر شود.

وب سرویس یا api حسابداری چیست ؟

وب سرویس نرم افزار حسابداری چگونه کار می‌کند؟

وب سرویس نرم‌افزار های حسابداری همان گونه که گفتیم برای فعالیت نیاز به اینترنت دارند زیرا برنامه ای بر روی سیستم شرکت ها نصب نخواهد شد و تنها نیاز به اینترنت دارید تا به صورت آنلاین وارد شبکه برنامه شوید و با وارد کردن کد کاربری و رمز عبور وارد حساب خود شوید و به تمام اطلاعات قرار داده شده دسترسی پیدا نمایید. بدانید که فعالیت آسان اما مطمئن این سرویس های حسابداری باعث شده تا هم با اطمینان بیشتری افراد از آنها استفاده کنند و هم بتوانند در هر زمان و مکانی که هستند تنها با کمک اینترنت حال یا با سیستم کامپیوتری و لپ تاپ و یا با تلفن همراه به این سایت وارد شده و به اطلاعات مورد نیاز خود دسترسی پیدا نمایند. ناگفته نماند که کاربرد آسان آن سبب گشته تا بسیاری از شرکت ها به استفاده از آن جذب شوند.

برای کار با برنامه تنها باید به اینترنت متصل شد، حساب کاربری تشکیل داد و رمز عبور دریافت کرد، سپس اطلاعات لازم مانند حساب ها و هزینه ها و بسیاری موارد دیگر را در حساب کاربری خود وارد نمود و ذخیره کرد تا در سیستم بماند. همین نحوه استفاده باعث شده تا در برابر هک شدن و دسترسی سایر افراد در امان بمانند و ایمنی بسیار بالایی هم داشته باشند.

مزایای وب سرویس یا api حسابداری چیست ؟

مزایای وب سرویس حسابداری بسیار زیاد می باشد و شما می توانید همواره با اطمینان کامل با توجه کردن به این ویژگی ها از آنها استفاده نمایید، از مهمترین مزایای سرویس های حسابداری می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. این سیستم ها امنیت بسیار بالایی دارند.
  2. دقت آنها نیز بسیار بالا می باشد و بدون خطا هم اطلاعات را ثبت می کنند و هم در اختیار شما قرار می دهند.
  3. پروتکل های امنیتی عالی دارد.
  4. قابلیت اتصال به سایر نرم‌افزار ها را هم دارد.
  5. با پیامک هر تغییری را به شما اطلاع رسانی می کند.
  6. سیستم پشتیبانی سریع دارد.
  7. سیستمی یکپارچه و اصولی دارد.

این برنامه در کنار مزیت های فراوان نام برده همواره قیمتی مناسب هم دارد و این امکان را برای شرکت های بسیار بزرگ فراهم می کند که بتوانند تنها با خرید یک برنامه به راحتی تمام نمایندگی های خود را تحت پوشش قرار بدهند. مزیت های فراوان و ویژه ای محصول باعث شده تا روز به روز هم به تعداد مصرف کنندگان آن در بازار ها افزوده شود و افراد هم با اطمینان بیشتری به سراغ آن بروند.

برای خرید نرم افزار مالی حسابداری از وبسایت کاربرد کامپیوتر کلیک کنید

وب سرویس یا API حسابداری، یک رابط برنامه‌نویسی است که اجازه ارتباط و تبادل داده بین نرم‌افزار حسابداری و سایر سیستم‌ها یا برنامه‌ها را فراهم می‌کند. این API به برنامه‌نویسان اجازه می‌دهد تا از قابلیت‌های حسابداری، مانند ثبت تراکنش‌ها یا دریافت اطلاعات مالی، به صورت برنامه‌ای استفاده کنند.

وب سرویس حسابداری به عنوان یک رابط آنلاین عمل می‌کند که توسط اینترنت قابل دسترسی است. کاربران با ورود به حساب کاربری خود از هر جا و زمانی می‌توانند به اطلاعات حسابداری خود دسترسی داشته باشند. این نوع سرویس اطلاعات را به صورت امن ذخیره کرده و تمام ارتباطات با استفاده از پروتکل‌های امنیتی انجام می‌شود.

  1. امنیت بالا: وب سرویس حسابداری از پروتکل‌ها و استانداردهای امنیتی برای حفاظت اطلاعات استفاده می‌کند.
  2. دقت و بدون خطا: این نرم‌افزارها به صورت دقیق و بدون خطا اطلاعات را ثبت می‌کنند و در اختیار کاربران قرار می‌دهند.
  3. اتصال به سایر نرم‌افزارها: امکان اتصال و هماهنگی با سایر نرم‌افزارها و سیستم‌ها را فراهم می‌کند.
  4. آگاهی به‌روز: اطلاع‌رسانی‌های مداوم از طریق پیامک و اطلاعیه‌ها کاربران را در جریان تغییرات قرار می‌دهد.
  5. پشتیبانی سریع: ارائه پشتیبانی سریع و کارآمد به کاربران از ویژگی‌های این نرم‌افزارهاست.
  6. یکپارچگی و اصولی: سیستم‌های حسابداری به صورت یکپارچه و با رعایت اصول حسابداری عمل می‌کنند.

برای استفاده از وب سرویس حسابداری، کاربران باید حساب کاربری خود را بسازند و از طریق اینترنت به سیستم وارد شوند. سپس با استفاده از کد کاربری و رمز عبور خود، به اطلاعات حسابداری خود دسترسی پیدا کنند.

نوشته های مرتبط
یک پاسخ بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.فیلد های مورد نیاز علامت گذاری شده اند *

دانلود

لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید