اتصال به باسکول و ترازوهای دیجیتال

این یک نوشته آزمایشی است که به طراحان و برنامه نویسان کمک میکند تا این عزیزان با بهره گیری از این نوشته تستی و آزمایشی بتوانند نمونه تکمیل شده از پروژه و طرح خودشان را به کارفرما نمایش دهند

کاربرد کامپیوتر

اتصال به
باسکول و ترازوهای دیجیتال

نرم افزارهای خرید و فروش، انبارداری و مالی بازرگانی قابلیت اتصال به برخی از باسکولها و ترازوهای دیجیتال را دارا بوده و در صورت نیاز مشتری می توانند به سایر باسکولها متصل شوند. این اتصال جهت فراخوانی وزن کالاها و استفاده از آنها در اسناد مربوطه برقرار می گردند.

ارسال درخواست تماس
دانلود بروشور
ارسال درخواست تماس

مشخصات اتصال به باسکول و ترازوهای دیجیتال

  • ویژگی های برجسته
  • اطلاعات پایه
  • ثبت اسناد
  • بایگانی اسناد
  • گزارشات
  • امکانات عمومی مشتزک
  • معرفی مدیران و کاربران هر واحد سازمان
  • تشكیل پرونده های كاری جهت انجام امور درون سازمانی و برون سازمانی
  • گردش پرونده‌های ثبت شده بین کاربران
  • ثبت پیوست فایلها به پرونده ها
  • اتصال سندهای سایر سیستمها (حسابداری و انبارداری و خرید و فروش و …) به پرونده ها
  • تعیین دسترسیهای کاربری جهت انجام امور مدیران به عنوان جانشین
  • ثبت گزارش کار روزانه پرسنل
  • ثبت برگه های مرخصی به صورت روزانه و ساعتی
  • ثبت برگه های ماموریت به صورت روزانه و ساعتی
  • ثبت مجوزهای اضافه کاری
  • افزودن توضیحات خاص مدیران برای هر پرونده کاری که برای کاربران قابل مشاهده نباشد.
  • دارای کارتابل شخصی برای تمام کاربران به تفکیک ارجاعات ارسالی و دریافتی
  • بایگانی نامه های ارسالی و دریافتی با گروه بندی نامه ها
  • شماره بندی نامه ها با اندیکاتور به صورت اتوماتیک
  • تعیین مشخصه های دلخواه جهت بایگانی نامه ها
  • ارجاع نامه بین مراكز و كاربران مختلف در سیستم
  • فکس گزارشات
  • ارسال اتوماتیک پیامک در مراحل مورد نیاز
  • معرفی كدینگ حسابها در ۵ سطح (كل، معین و ۳ سطح تفصیلی شناور)
  • گروه بندی حسابها در دو سطح و تعیین نوع حسابها (دارایی، بدهی، ارزش ویژه و…)
  • تغییر کد حسابهای تعریف شده همراه با سطحهای بعدی آنها حتی با وجود گردش حساب (نمایش تغییرات در اسناد و گزارشات)
  • تعیین ماهیت حساب بر حسب بدهكار ، بستانكار یا خنثی
  • معرفی حسابهای ارزی
  • معرفی حسابهای مقداری جهت ثبت مقدار در اسناد حسابداری برای آنها (همراه با تنظیم دقت اعشار)
  • معرفی ۲۰ مشخصه اضافی برای هر حساب
  • معرفی ویزیتور و گروه ویزیتورها تا سه سطح
  • گروه بندی ومعرفی خریداران و فروشندگان در سه سطح
  • تعیین اعتبار سالیانه برای مشتریان جهت كنترل ازدیاد ماندهی بدهی مشتری از میزان اعتبار تخصیص داده شده
  • معرفی ۲۰ مشخصه اضافی برای هر خریدار و فروشنده
  • تعیین قیمت خرید و فروش پیش فرض برای هر كالا
  • معرفی عوامل کاهنده و افزاینده (مالیات و عوارض و تخفیفات) جهت استفاده در فاکتورهای خرید و فروش
  • معرفی انبارها با تعیین روش قیمت گذاری حواله ها
  • معرفی ۳ واحد مختلف برای هر كالا
  • ثبت ابعاد برای كالا و نحوه محاسبه قیمت كالاها بر حسب ابعاد آن
  • معرفی باركد و شماره فنی برای هر کالا
  • معرفی ۲۰ مشخصه اضافی برای هر كالا
  • كنترل موجودی كالا بر اساس نقطه سفارش / نقطه بحرانی / نقطه حداکثر
  • معرفی گروه های قیمت برای هر كالا جهت استفاده در اسناد انبار و خرید و فروش
  • انتقال قیمتها از فایل اکسل برای گروههای قیمت
  • تشكیل پرونده جهت هر عنوان كاری(task) ، كه همزمان نتایج مرتبط با آن قابل ثبت خواهد بود.
  • ارجاع نامه بین واحدها و كاربران مختلف درسیستم (حتی در شعب با فواصل زیاد)
  • ایجاد ضمائم فایلی برای پرونده ها از قبیل نامه های ارجاع شده و امكان مشاهده آن ها.
  • تعیین تاریخ و مهلت ارجاع، همزمان با امكان پاراف كردن نامه های رسیده و ارجاع آنها
  • نمایش كارتابل شخصی هر كاربر به تفكیك ارجاعات ارسالی و دریافتی و امكان ثبت نتیجه برای هر پرونده كاری و ارجاع آن به سایر كاربران سیستم
  • طبقه بندی پرونده ها به دو دسته عادی و محرمانه و تعیین دسترسی كاربران خاص به پرونده های محرمانه
  • ارتباط با سایر نرم افزارها (خرید و فروش، انبار، حقوق دستمزد و ..) كه امكان فراخوانی اطلاعات آنها را جهت تهیه فرمهای اداری (مثل فرم درخواست خرید كالا، ماموریت و مرخصی كاركنان و..) به صورت paperless فراهم می سازد.
  • نمایش درختی چرخه ارجاعات هر پرونده كاری
  • ثبت گزارش كار روزانه توسط هر كاربر
جهت ثبت مرخصی ساعتی و روزانه پرسنل از این برگه استفاده می شود. امکانات:
  • نمایش مانده مرخصی پرسنل (در صورت دارا بودن سیستم حقوق دستمزد)
  • ارجاع برگه مرخصی به مسئولین و مدیران ذیربط جهت اخذ مجوزها و تاییدات لازم
  • ثبت نوع مرخصی درخواستی (استحقاقی ، استعلاجی ، بدون حقوق و…)
  • ثبت علت مرخصی
جهت ثبت مجوز اعزام پرسنل به ماموریت و سفر از این برگه استفاده می شود. امکانات:
  • ثبت درخواست ماموریت به صورت روزانه و ساعتی
  • ارجاع برگه درخواست ماموریت به مسئولین و مدیران ذیربط جهت اخذ مجوزها و تاییدات لازم
  • ثبت توضیحات مورد نیاز
جهت ثبت مجوز جهت اضافه کاری، نوبت کاری و شبکاری پرسنل از این برگه استفاده می شود. امکانات:
  • ثبت درخواست اضافه کاری، نوبت کاری و شبکاری به صورت روزانه با امکان ثبت ساعات درخواستی
  • ارجاع برگه درخواست اضافه کاری به مسئولین و مدیران ذیربط جهت اخذ مجوزها و تاییدات لازم
  • ثبت توضیحات مورد نیاز
  • امكان معرفی مشخصه های دلخواه جهت بایگانی اسناد
  • تعریف گروههای بایگانی برای تفكیك اولیه اسناد و مدارك
  • تعریف دفاتر اندیكاتور با امكان صدور شماره اتوماتیك با فرمتهای دلخواه
  • امكان بایگانی نامه های ارسالی و دریافتی ، تصاویر اسكن شده ، فكسها، نامه های الكترونیك و سایر مداركی كه به صورت فایل موجود باشند.
  • امكان مشاهده ، ویرایش ، چاپ و ثبت مشخصه های بایگانی جهت اسناد
  • امكان دستیابی به اسناد و مدارك از طریق جستجوی سریع مشخصه های بایگانی
  • صدور نامه با امکان شماره‌گذاری و ثبت تاریخ اتوماتیك با توجه به اندیكاتور انتخاب شده
  • امكان طراحی و ذخیره قالب‌های استاندارد برای نامه‌ها
  • گزارش فهرست پرونده ها با امكان انتخاب مشتری ، نوع كار، تعیین وضعیت ، محدوده تاریخی و . . .
  • گزارش فهرست ارجاعات با امكان انتخاب وضعیت ارجاع،ارجاع دهنده،ارجاع شونده و . . .
  • گزارش فهرست گزارش كارهای كاربران
  • گزارش فهرست اسناد بایگانی شده
  • امكان ایجاد گروه های مجزا در برنامه بطوری كه هر گروه امكان نگهداری اطلاعات یك مجموعه مستقل را دارا است
  • برای گروههای مذكور مشخصات كامل شركت و آرم قابل ثبت است
  • امكان تهیه نسخه پشتیبان از برنامه به روشهای اتوماتیك و دستی و برگرداندن پشتیبان در برنامه
  • معرفی كاربران همراه با تنظیم سطوح دسترسی به قسمتهای مختلف برنامه و اطلاعات سالهای مختلف به جزئی ترین حالتهای ممكن
  • امكان یكسان سازی و تبادل اطلاعات بین مراكز مختلف از طریق مودم یا دیگر وسایل ارتباط شبكه ای بطور اتوماتیك
  • نگهداری ریز تغییرات ، سابقه اسناد و تغییرات اطلاعات پایه به تفكیك كاربران
  • شرح آخرین تغییرات نسخه های جدید برنامه ها
  • امكان ایجاد SHORT CUT از سایر نرم افزارها در سیستم
  • امكان فعال سازی بخش یادآوری جهت یادآوری اتوماتیك پیامهای تنظیم شده
  • یادداشت
  • ماشین حساب

نمایش ویدیو های
اتصال به باسکول و ترازوهای دیجیتال

این یک نوشته آزمایشی است که به طراحان و برنامه نویسان کمک میکند تا این عزیزان با بهره گیری از این نوشته تستی و آزمایشی بتوانند نمونه تکمیل شده از پروژه و طرح خودشان را به کارفرما نمایش دهند

مشخصات فنی و سیستم مورد نیاز این نرم افزار

این یک نوشته آزمایشی است که به طراحان و برنامه نویسان کمک میکند تا این عزیزان با بهره گیری از این نوشته تستی و آزمایشی بتوانند نمونه تکمیل شده از پروژه و طرح خودشان را به کارفرما نمایش دهند

زبان برنامه نویسی
دلفی - Delphi
سیستم عامل
Windows XP, Windows 7, Windows Server 2000, 2003, 2008 – Farsi edition
بانک اطلاعات
SQL Server 2000, 2005, 2008
ساختار شبکه
LAN – 100 mbps
سخت افزار مورد نیاز
Ram 2g – Cpu III 800
آخرین به روز رسانی
1400/05/27

گزارش به روز رسانی ها

این یک نوشته آزمایشی است که به طراحان و برنامه نویسان کمک میکند تا این عزیزان با بهره گیری از این نوشته تستی و آزمایشی بتوانند نمونه تکمیل شده از پروژه و طرح خودشان را به کارفرما نمایش دهند

سیستم های مشابه

نرم افزارای مشابه در زیر گروه اتصال به باسکول و ترازوهای دیجیتال