انبار (کنترل موجودی)

تصاویری از محیط نرم افزار
اطلاعات بیشتر

چرا نرم افزار انبار (کنترل موجودی)
کاربرد کامپیوتر
  • معرفی فرمول ساخت و نقشه (BOM) محصولات    
  • امکان برآورد قیمت تمام شده براساس فرمول ساخت (برآورد قیمت تولید و قیمت محصول نهایی)
  • امکان کنترل مقدار مصرف مواد در تولید و نمایش انحرافات
  • امکان معرفی 20 نوع ویژگی برای هرکالا جهت پیاده سازی فرآیندهای برنامه ریزی انبار و تولید
  • امکان تعریف انبار واسط، قرنطینه، در جریان ساخت و انبار کنترلی
  • پشتیبانی از دستگاه بارکد خوان و تولید بارکد براساس ساختار درختی
مشخصات سیستم انبارداری
  • بازسازی همزمان مبالغ اسناد صادره (حواله ها) در صورت تغییر اسناد وارده -
    معرفی فرمول ساخت محصولات با امکان ثبت اسناد صادره مرتبط -
    (حواله مصرف) به صورت اتوماتیک
    قیمت گذاری اتوماتیک محصولات در رسیدهای تولید از حواله های مواد مصرفی -
    برآورد تولید (سنجش مقدار مواد مصرفی مورد نیاز جهت تولید محصولات -
    (با توجه به فرمول ساخت
    برآورد قیمت محصول (سنجش مبلغ مواد مصرفی مورد نیاز جهت تولید محصولات -
    با توجه به فرمول ساخت

  • کنترل مقدار مصرف مواد در تولید محصول با امکان نمایش انحرافات به وجود آمده
    معرفی ۲۰ ویژگی برای هر کالا جهت ردیابی ورود و خروج کالاها به تفکیک ویژگیها -
    قیمتگذاری اتوماتیک کالاها در اسناد صادره با روشهای میانگین دائمی -
    و ادواری،FIFO و LIFO
    قیمت گذاری اتوماتیک کالاها در اسناد صادره با توجه به ویژگی های کالا -
    (روش شناسایی ویژه)
    ثبت سفارشات خرید، فروش و تولید و انتقال آنها به اسناد وارده و صادره مربوطه -

  • ثبت درخواست کالا -
    گزارش مانده سفارشات خرید، فروش، تولید و درخواست کالا -
    ثبت رسیدهای موقت و کنترل کیفیت کالا -
    استفاده از دستگاه بارکدخوان جهت ثبت کالاها در اسناد انبار و لیست انبارگردانی -
    اتصال به باسکول و ترازوهای دیجیتال جهت ثبت وزن در اسناد انبار -
    تولید و چاپ بارکد با توجه به ساختار مورد نیاز کاربر -

  • ثبت شمارشهای انبارگردانی و ثبت اتوماتیک سند مغایرت (کسری و اضافات) انبارگردانی -
    امکان ثبت اسناد تعدیلی جهت ویرایش قیمت کالاها در اسناد وارده و صادره -
    ثبت اتوماتیک اسناد حسابداری و فاکتورهای خرید و فروش از اسناد وارده و صادره -
    معرفی و ثبت مراکز هزینه و پروژه ها در اسناد انبار و تهیه گزارشات مربوطه -
    امکان فکس گزارشات -
    امکان ارسال اتوماتیک پیامک درمراحل مورد نیاز -

بخشی از قابلیت های سیستم انبارداری

اطلاعات تکمیلی نرم افزار انبار (کنترل موجودی)

  • امكان لینك به سیستمهای خرید و فروش ، حسابداری و … وثبت اتوماتیك اسناد از آن سیستمها
  • راهنمای كار بسیار قوی و كامل كه در تمام برنامه در دسترس است.
  • كاركردن همزمان كاربران در شبكه با دسترسی به تمام امكانات برنامه
  • امكان رویت تغییرات جدید برنامه
  • امكان تنظیم ستونهای مربوط به گزارشات و اسناد
  • امكان معرفی كلیدهای میانبر در برنامه
  • اطلاعات پایه
  • ثبت اسناد
  • گزارشات
  • مشخصات فنی
  • آخرین تغییرات

معرفی انبارها 

  • تعیین قیمت گذاری حواله ها در هر انبار به روشهای میانگین،FIFO ، LIFO، آزاد و مقداری
  • امكان قیمت گذاری حواله ها با توجه به ویژگی های كالا
  • امكان تعیین نحوه ثبت سند حسابداری به تفكیك انبارها
  • امكان ثبت موجودی منفی برای كالاها
  • امکان تعیین کالاها درهر انبار
  • تعیین نحوه شماره گذاری اسناد (اتوماتیك و دستی)
  • تنظیم سطح دسترسی كاربران به هر انبار

معرفی كالاها 

  • گروه بندی كالا در ۵ سطح جهت استفاده در گزارشات
  • معرفی ۳ واحد مختلف برای هر كالا بصورت :

نام واحد / دقت اعشار (مقدار و مبلغ) / وزن واحد / نقاط بحران/ شارژ / سفارش/ سفارش با صرفه

  • امكان ثبت كد حساب(حسابداری) معین برای كالا ها و گروه کالا
  • امكان ثبت ابعاد كالا (طول، عرض و ارتفاع) جهت محاسبه در قیمت اسناد (به صورت ثابت و متغیر) و نمایش در گزارشات

ویژگی های کالا 

  •  در سیستم امکان معرفی ۲۰ ویژگی برای هر کالا موجود می باشد (شماره فنی، سریال، سری ساخت و …). این ویژگیها با اتصال به هر کالا موجب می شوند کاربر در اسناد وارده بتواند کالاها را با ویژگیهای دلخواه ثبت نموده و آنها را در اسناد صادره به صورت منتخب خارج نماید. این اقدام باعث امتیازات زیر می گردد :

 

  • كنترلهای مربوط به خروج كالاها با ویژگی
  • ردیابی کالاها جهت نمایش ورود و خروج هر کالا به تفکیک ویژگی در گزارشات
  • قیمتگذاری حواله های انبار به تفکیک ویژگی ها
  • تعیین قیمت پیش فرض برای هر واحد كالا
  • امكان معرفی گروه های قیمت مختلف برای هر كالا جهت استفاده در اسناد انبار
  • سه نرخ جهت هر کالا در هر گروه قیمت
  • امکان انتقال قیمتها از فایل اکسل
  • امکان کاهش یا افزایش قیمت کالاهای زیرمجموعه یک گروه قیمت به طور یکجا
  • امكان ثبت از باركد و دیتا کالکتور جهت معرفی كد كالاها و استفاده مستقیم در اسناد انبار
  • امکان تولید بارکد برای کالاها با توجه به ویژگیهای که در خط تولید و بسته بندی مورد نیاز است.
  • امكان فراخوانی اطلاعات از باسكول دیجیتال
  • امکان ثبت تصاویر کالا

معرفی تحویل دهندگان / گیرندگان 

  • معرفی تحویل دهندگان / گیرندگان
  • تعیین كد حساب (حسابداری) برای تحویل دهندگان / گیرندگان
  • گروه بندی تحویل دهندگان / گیرندگان در سه سطح جهت استفاده در گزارشات
  • امکان تعیین سطح دسترسی کاربران به هر گروه تحویل دهندگان / گیرندگان

امکانات

  • امكان معرفی مراكز هزینه در ۳ سطح جهت استفاده در اسناد انبار و گزارشات
  • معرفی ارزها و معرفی نرخ برابری آنها با ریال
  • معرفی انواع سند وارده و صادره
  • امكان تعیین نحوه ثبت سند حسابداری به تفكیك انواع سند
  • تعیین اسناد انبار مرتبط با سیستمهای خرید و فروش
  • امكان مستثنی كردن هر نوع سند از قیمتگذاری
  • تعیین گروه های تحویل دهنده / گیرنده مرتبط با هر نوع سند
  • امكان معرفی فرمول ساخت و ثبت اتوماتیک رسیدها و حواله های مرتبط
  • كنترلهای مربوط به ذخیره و ویرایش اسناد با امكان تعیین سطح دسترسی كاربران از قبیل :
  • هشدار جهت نقاط بحرانی ، سفارش و …
  • كنترل موجودی در اسناد
  • طراحی فرم های چاپ اسناد انبار
  • امکان معرفی ۲۰ مشخصه برای کالاها و تحویل دهندگان/گیرندگان جهت استفاده در اسناد و گزارشات
  • ثبت اسناد وارده (قبض ورود كالا و برگشت از فروش و …) و صادره (حواله خروج كالا ، برگشت از خرید و…)
  • ثبت رسیدهای موقت و امکان کنترل کیفیت کالاها و تایید آنها جهت ثبت در اسناد وارده و رد آنها جهت حواله ضایعات
  • ثبت اسناد با وضعیتهای موقت ، تایید ، تصویب و باطل
  • قیمت گذاری اتوماتیك اسناد صادره بر اساس روش تعیین شده هر انبار (میانگین، FIFO، LIFO)
  • بازیابی همزمان مبالغ حواله ها در صورت تغییر اسناد وارده
  • مرتبط سازی انواع اسناد وارده و صادره جهت دریافت قیمت از یکدیگر
  • امكان ثبت نرخ ارزی در اسناد ورودی
  • امکان درج اسناد انبار به تاریخهای قبل
  • امکان ثبت اسناد مربوط به انتقال بین انبارها
  • امکان مرتب سازی شماره اسناد انبار به صورت اتوماتیک
  • تعیین مراكز هزینه و شماره اموال در اسناد وارده و صادره
  • ثبت سند از دستگاه باركد خوان
  • امكان ثبت ویژگی كالا در اسناد وارده و انتخاب شماره فایل در هنگام صدور اسناد صادره
  • امكان ثبت سفارشات خرید و فروش وتولید و انتقال آنها به اسناد وارده و صادره
  • امکان ثبت درخواست کالا

انبارگردانی

  • ثبت شمارش اول ، شمارش دوم ، شمارش نهایی و تغییرات موجودی حین شمارش
  • امكان انجام انبارگردانی به تفكیك شماره فایل كالاها
  • امكان ثبت اسناد تعدیل جهت وارده ها و صادره ها
  • امكان انبارگردانی به دفعات دلخواه در هر دوره مالی
  • امکان ثبت اتوماتیک موجودی ابتدای دوره با توجه به انبارگردانی و ثبت مغایرتهای آن

حسابداری انبار 

  • صدور اتوماتیك اسناد حسابداری قبوض ورود و حواله های انبار و مغایرت انبارگردانی
  • تعیین نحوه ثبت سند حسابداری اتوماتیك هر نوع سند انبار و مغایرت انبارگردانی
  • امكان ثبت هزینه های اضافی (حمل ، كارمزد انبارداری و…) در اسناد حسابداری انبار

ارتباط سیستم انبار با سیستمهای خرید و فروش 

  • امكان تخصیص اتوماتیك شماره سفارش ( بر اساس تاریخ تحویل ، اولین سفارشی را كه دارای مانده است ابتدا خارج می كند )
  • امكان ثبت سفارشات خرید و فروش در انبارداری و ارتباط آن ها به اسناد وارده و صادره

كلیه گزارشات در صورت نیاز، به تفكیك تحویل اشخاص، كالاها، گروههای كالا و مشتری و در دوره های زمانی دلخواه قابل نمایش می باشند و امكانات جستجوی متعددی در آنها پیش بینی شده است. امكان انتقال گزارشات به Excel و نمایش نموداری در تمامی گزارشات مهیا می باشد. همچنین سطح دسترسی كاربران به هر گزارش قابل تعریف می باشد. چاپ گزارشات به صورت لاتین نیز امکانپذیر می باشد.

  • فهرست انبارها، كالاهـا و گروه های كالا، اشخاص و گروه های اشخاص، مراكز هزینه، محصولات و اسناد
  • گردش اسناد ورودی و خروجی
  • كاردكس كالا (ریالی – تعدادی)
  • صورت اسناد وارده و صادره
  • گردش رسیدهای موقت
  • گردش سفاشات
  • صورت ریز مانده سفارشات
  • صورت برآورد سفارشات
  • گردش درخواستهای کالا
  • صورت مانده درخواست های کالا
  • گردش تحویل دهندگان / گیرندگان و گروه های تحویل دهندگان / گیرندگان
  • گردش گروه های كالا
  • گردش كالا به تفكیك انبار
  • گردش كالا به تفكیك نوع سند و ارز
  • گردش مراكز هزینه
  • گردش كالا با لینك خرید و فروش
  • موجودی كالا با تفكیك ویژگی كالا و انبار و نوع سند
  • موجودی كالا با احتساب سفارشات
  • كنترل موجودی كالا با سفارشات به صورت تحلیلی
  • موجودی گروه های كالا به تفكیك انبارها و نوع سند
  • صورت خلاصه سفارشات، مراكز هزینه، گروه های كالا، اشخاص و گروه های اشخاص
  • برچسب (تگ) انبارگردانی
  • لیست شمارش انبارگردانی
  • برآورد تولید : با استفاده از فرمول ساخت تعریف شده برای هر محصول این گزارش می تواند با نمایش و مغایرتگیری از “کالاهای تشکیل دهنده یک محصول (به همراه موجودی مقداری و مبلغی آنها)” و “مقدار درخواستهای محصول انتخاب شده”، کسری آنها را جهت تولید مجدد محصول انتخابی نمایش داده و موجب برآورد مقداری و مبلغی تولید آتی آن محصول گردد.
  • برآورد قیمت محصول : این گزارش با استفاده از مانده موجودی ریالی مواد تشکیل دهنده هر محصول، بهای تمام شده آن محصول را جهت برآورد تولید نمایش می دهد.
  • كنترل موجودی تولید : در این گزارش، سیستم مغایرت بین مقادیر تعریف شده در فرمول ساخت هر محصول و مقادیر استفاده شده در اسناد را برای همان محصول مورد بررسی قرار داده و انحراف آنها را جهت کنترل موجودی محصولات تولید شده نمایش می دهد.
  • گزارش قیمت تمام شده تولید:در این گزارش ِ محصولات و مواد مصرفی آنها نمایش داده می شوند و با توجه به میزان وقیمت مواد مصرفیِ قیمت تمام شده محصول محاسبه می گردد.
  • امكان اخذ گزارشات موجودی و گردش كالاها بصورت تجمیعی در ماهها و سالهای مختلف

زبان برنامه نويسی : Delphi

قابل نصب در سیستم عاملهای :  Windows XP, Windows 7, Windows Server 2000, 2003, 2008 – Farsi edition

بانک اطلاعاتی مورد نیاز :  SQL Server 2000, 2005, 2008

ساختار مورد نیاز شبکه :  LAN – 100 mbps

حداقل سخت افزار مورد نیاز :  Ram 2g – Cpu III 800

نسخهتاریخعنوانشرح
[6.287]1400/06/17شناسه صیادی به مشخصات چکها اضافه شدرجوع کنيد به : ویرایش سند / ویرایش مشخصات چک
[6.286]1400/06/03امکان محدود کردن شماره اسناد در گزارش "تراز حسابها - هشت ستوني"رجوع کنيد به :
گزارشات / ترازها / تراز حسابها - هشت ستوني
[6.285]1400/04/16اعلام تنظيم خطا يا هشدار براي خالي بودن براي حسابدهاي مقداري مقدار هنگام ثبت اسنادرجوع کنيد به :

اطلاعات پایه / مشخصات عمومي / امکانات ذخيره اسناد
یا
ویرایش سند / امکانات / تنظیمات / ذخیره اسناد
[6.285]1400/04/16امکان ذخيره يک حساب در تمام سالها بصورت همزمانرجوع کنيد به :

اطلاعات پایه / حسابها / جدید یا ویرایش / کلید "انتخاب سال جهت ذخیره"
[6.284]1400/03/11اولويت شماره گذاري اسناد به انواع سند اضافه شدرجوع کنيد به :
اطلاعات پايه / انواع سند

* با اين امکان مي توانيد هنگام مرتب سازي اسناد (شماره گذاري مجدد) اولويت شماره گذاري براي اسناد يک تاريخ را براساس نوع سند تعيين نماييد.
اسناد با نوع سند دارای اولويت بالاتر ، بعد از اسناد با نوع سند دارای اولويت پايين شماره گذاري مي شوند

[6.278]1399/11/27امکان کنترل خالي نبودن مشخصه هاي اضافي براي تمام اطلاعات پايه و اسناد رجوع کتيد به :
مشخصات عمومي / مشخصه هاي اضافي / خالی بودن مقدار مشخصه اضافی هنگام ذخیره
[6.278]1399/11/27افزايش طول مشخصه هاي اضافيطول مشخصه هاي اضافي افزایش یافت و تا 250 کاراکتر قابل ثبت است
[6.275]1399/11/06اضافه شدن ستونهاي مقدار به گزارش تراز هشت ستوني مراکز هزينهرجوع کنيد به : گزارشات / ترازها / تراز هشت ستونی مرکز هزینه

[6.273]1399/10/24اضافه شدن "تاريخ تغيير وضعيت" به اسنادرجوع کنید به :
لیست اسناد / ستون تاريخ تغيير وضعيت
گزارشات واجد شرایط / ستون تاريخ تغيير وضعيت
[6.272]1399/10/21امکان انتقال گزارش پلمپ دفاتر به فایل اکسلرجوع کنيد به : گزارشات / دفاتر قانونی / پلمب دفاتر
[6.265]1399/08/04امکان ثبت و گزارش "اطلاعات صورت معاملات فصلي" ارسالي در گزارش پلمب دفاتررجوع کنيد به :
گزارشات / دفاتر قانونی / پلمب دفاتر
[6.260]1399/06/05امکان تعيين دسترسي کاربران به مشاهده/تغيير اسناد ساير کاربرانرجوع کنيد به : سیستم / گروهها و کاربران / دسترسی کاربران

دسترسی کاربران به اسناد سایر کاربران تفکیک شد به "مشاهده" و "تغییر"
[6.247]1398/12/07ستونهاي مبالغ ارزي به گزارش گردش پروژه ها اضافه شدندرجوع کنيد به :
گزارشات / گردشها / گردش پروژه ها
[6.246]1398/11/27گزارش "پلمب دفاتر" اضافه شدرجوع کنيد به :
گزارشات / دفاتر قانونی / پلمب دفاتر
[6.228]1398/06/24امکان اعلام هشدار يا خطا براي چک تکراري در يک سندرجوع کنيد به :
ویرایش اسناد / تنظیمات / امکانات ذخیره اسناد
یا
اطلاعات پایه / مشخصات عمومی / اسناد / امکانات ذخیره اسناد
[6.221]1398/04/16زیرحساب فرعي اضافه شدرجوع کنيد به :
اطلاعات پايه / مشخصات عمومی / حسابها / استفاده از زیرحسابهای فرعی
لیست اسناد/ جدید یا ویرایش / امکانات / تنظیم ستونها / زیرحساب فرعی

به این صورت در اسناد ، علاوه بر زیرحساب اصلی که از قبل موجود بوده است و می توان پروژه دومی به نام زیرحساب فرعی ثبت کرد که در گزارشات نیز قابل دستیابی و جستجو خواهد بود
[6.218]1398/04/02پروژه فرعي اضافه شدرجوع کنيد به :
اطلاعات پايه / مشخصات عمومی / حسابها / استفاده از پروژه های فرعی
لیست اسناد/ جدید یا ویرایش / امکانات / تنظیم ستونها / پروژه فرعی

به این صورت در اسناد ، علاوه بر پروژه اصلی که از قبل موجود بوده است و می توان پروژه دومی به نام پروژه فرعی ثبت کرد که در گزارشات نیز قابل دستیابی و جستجو خواهد بود
[6.216]1398/02/30گزارش "صورت خلاصه حسابها" اضافه شدرجوع کنيد به :
گزارشات / صورتهای خلاصه
[6.209]1397/12/22امکان تعيين عنوان دلخواه براي پروژه ها و مراکز هزينهرجوع کنيد به :
اطلاعات پايه / مشخصات عمومي / ساير مشخصات / دستور "عنوانها"
[6.209]1397/12/22گزارش تراز حسابها- تسعير نرخ ارز و امکان صدور سند سود و زيان تسعير نرخ ارزرجوع کنيد به :
گزارشات / ترازها / تراز حسابها- تسعير نرخ ارز / کلیک راست / صدور سند سود و زيان تسعير نرخ ارز
[6.207]1397/12/04امکان نمايش سطوح قبلي حساب در دفتر روزنامهرجوع کنيد به :
گزارشات / دفاتر / دفتر روزنامه / صفحه کنترل گزارش / نمایش سطوح قبلی حساب
[6.198]1397/09/05تکميل گزارشات دفاتر و اسناد قانونيرجوع كنيد به :
اطلاعات پایه / مشخصات عمومی / اسناد / دفاتر قانونی
لیست اسناد / نگهداری / بازسازي شماره دفتر روزنامه در دفتر کل-دفاتر قانوني
گزارشات / دفاتر قانونی
[6.195]1397/08/23بازسازي شماره دفتر روزنامه در دفتر کل-دفاتر قانونيرجوع كنيد به : لیست اسناد / نگهداری / بازسازي شماره دفتر روزنامه در دفتر کل-دفاتر قانوني
[6.195]1397/08/23تفکيک و تکميل گزارشات دفاتر قانونيرجوع كنيد به : گزارشات / دفاتر قانوني
[6.189]1397/07/07مغایرت گیری اتوماتیک حساب بانکرجوع كنيد به :
گزارشات / دفاتر / صورت مغایرت بانکی

از این نسخه ، امکان مغایرت گیری با فایل گردش حساب بانکی فراهم شده است. نوع فایل اکسل است و بصورت عمومی برای تمام بانگها قابل استفاده می باشد
[6.188]1397/06/20امکان انتخاب سطح حساب در گزارشات دفتر کل ماهانه و دفتر کل روزانهرجوع كنيد به :
گزارشات / دفاتر /دفتر کل ماهانه یا دفتر کل روزانه
[6.184]1397/06/06امکان انتخاب پروژه در صفحه کنترل گزارش تراز دفاتررجوع كنيد به : گزارشات / ترازها / تراز دفاتر
[6.171]1397/02/24امکان تنظيم اتوماتيک ارتفاع سطرها در فرمهاي چاپ گزارشاترجوع كنيد به :
گزارشات / چاپ / ارتفاع سطرها اتوماتيک تنظيم شود
[6.167]1397/02/01صفحه جداگانه جهت تعيين دسته جمعي دسترسي کاربران به اطلاعات پايهرجوع كنيد به : اطلاعات پایه / کارمندان / ویرایش
[6.163]1396/12/06امکان چاپ فرمت جدید تاریخ و مبلغ در فرمهای ایران چکرجوع كنيد به : اطلاعات پایه / مشخصات عمومی / عمومی / فرمهای چاپ چک
[6.162]1396/11/17امکان غير فعال کردن مراکز هزينهرجوع كنيد به : اطلاعات پایه / مرکز هزینه / جدید یا ویرایش
[6.159]1396/11/11امکان تغيير تاريخ توسط کليدهاي ميانبربرای سهولت بیشتر ، در قسمتهایی از برنامه که تاریخ توسط کاربر وارد می شود ، می توان توسط کلیدهای Up , Down , Page Up , Page Down تاریخ را جلو و عقب برد. کلیدهای Up , Down برای جلو و عقب بردن روز و کلیدهای Page Up , Page Down برای جلو و عقب بردن ماه استفاده می شوند
[6.159]1396/11/11امکان ثبت نرخ ارز بر اساس تاريخرجوع كنيد به :
اطلاعات پایه / ارزها / جدید یا ویرایش

در این قسمت می توانید نرخ ارز را در تاریخهای مختلف ثبت کنید . هنگام صدور اسناد ، نرخ صحیح براساس تاریخ سند استخراج و ثبت می گردد
[6.158]1396/11/01گزارشات "گردش طرفهاي چکها" و "گردش زيرحسابهاي طرفهاي چکها" اضافه شدرجوع كنيد به : گزارشات / گردش ها
[6.156]1396/10/11امکان انتخاب وضعيت رسيدگي اسناد در صفحات کنترل گزارشاترجوع کنيد به :
گزارشات / دفاتر / "دفتر حساب" ، "دفتر حساب-ارزی" ، "دفتر حساب-مقداری" ، "دفتر روزنامه" "دفتر حساب-لينک خريد و فروش"
[6.155]1396/09/28گزارش دفتر کل روزانه اضافه شدرجوع كنيد به : گزارشات / دفاتر / دفتر کل روزانه
[6.143]1396/07/11راس گيري به دفتر روزنامه اضافه شدرجوع كنيد به : گزارشات / دفتر روزنامه / کليک راست / راس گيري
[6.142]1396/06/27امکان تنظيم هشدار يا خطا هنگام حذف دسته چکهارجوع کنيد به :
اطلاعات پايه / مشخصات عمومي / عمومي / حذف دسته چکها
[6.127]1396/02/12افزايش سرعت گزارشات دفتر حساب تجميعي،دفتر کل ماهانه و دفتر حساب- لينک خريد و فروشرجوع كنيد به :
گزارشات / دفاتر / دفتر حساب تجميعي / دفتر کل ماهانه دفتر حساب- لينک خريد و فروش
[6.124]1396/02/02افزايش سرعت گزارش دفتر حسابرجوع كنيد به :
گزارشات / دفاتر / دفتر حساب يا دفتر حساب-ارزي يا دفتر حساب-مقداري
[6.123]1396/01/21امکان انتخاب گروه در پر کردن دسترسي ها يک کاريرهنگام تنظيم دسترسي هاي يک کاربر ، مي توان دسترسي هاي تنظيم شده براي يک گروه را در يک گروه ديگر کپي کرد

رجوع کنيد به : سيستم / گروهها و کاربران / دسترسي کاربران / تعيين کل دسترسي ها براي ... / پر کردن
[6.108]1395/10/28امکان انتخاب پروژه در گزارش تراز تحليليرجوع كنيد به : گزارشات / ترازها / تراز تحليلي
[6.102]1395/09/17گزارش صورت سود و زيان اضافه شدرجوع كنيد به : گزارشات / صورتهاي خلاصه / صورت سود و زيان
[6.101]1395/09/06امکان "ساختن اتوماتيک حسابها و مراکز هزينه و پروژه ها" در انتقال به گروه وابستهرجوع كنيد به : اطلاعات پايه / مشخصات عمومي / اسناد / گروه وابسته / اطلاعات پايه اي که در صورت موجود نبودن بطور اتوماتيک ايجاد مي شوند
[6.097]1395/08/02گزارش "دفتر روزنامه-جهت ثبت دفاتر قانوني" اضافه شدرجوع كنيد به : گزارشات / دفاتر / دفتر روزنامه-جهت ثبت دفاتر قانوني
[6.095]1395/07/27مشخصات قرارداد به پروژه ها اضافه شدرجوع کنيد به : اطلاعات پايه / پروژه ها / جديد يا ويرايش
[6.094]1395/07/14امکان تنظيم فعال بودن يا نبودن ذخيره اتوماتيک اسنادرجوع كنيد به : اطلاعات پايه / مشخصات عمومي / اسناد / ذخيره اتوماتيک اسناد در حال ويرايش
[6.092]1395/07/03گزارش "گردش زيرحسابها در سالهاي مختلف-2" اضافه شدرجوع كنيد به : گزارشات / تجميعي سالها-گروههاي مختلف / گردش زيرحسابها در سالهاي مختلف - 2
[6.084]1395/05/17گزارش "گردش زيرحسابها در سالهاي مختلف- 1"رجوع كنيد به : گزارشات / تجميعي سالها-گروههاي مختلف / گردش زيرحسابها در سالهاي مختلف- 1
[6.073]1394/11/26امکان اخذ گزارش دفتر حساب يا دفتر روزنامه بصورت جمع بندهاي در سطح معينرجوع کنيد به : گزارشات / دفاتر / دفتر حساب يا دفتر روزنامه
[6.068]1394/09/23امکان ثبت "سند معکوس" اضافه شدرجوع کنيد به : ليست اسناد / جديد يا ويرايش / عمليات / سند معکوس
[6.068]1394/09/23امکان بالانس کردن اتوماتيک سند موقع ويرايشرجوع کنيد به : ليست اسناد / جديد يا ويرايش / عمليات / بالانس کردن سند

در هنگام ثبت سند با انتخاب منوي فوق و يا زدن کليدهاي Ctrl+X سند بطور اتوماتيک بالانس مي شود
[6.054]1394/06/16امکان ارسال پيامک در صفحه ويرايش سندرجوع كنيد به : ليست اسناد / چديد يا ويرايش / عمليات / ارسال توسط پيامک
[6.040]1394/03/19گزارش "دفتر کل ماهانه" اضافه شدرجوع كنيد به : گزارشات / دفاتر / دفتر کل ماهانه
[6.037]1394/03/11امکان اعلام خطا يا هشدار در چاپ مجدد اسنادرجوع كنيد به :
اطلاعات پايه / مشخصات عمومي / اسناد / امکانات ذخيره اسناد / چاپ مجدد سند
يا
ليست اسناد / جديد يا ويرايش/ تنظيمات / ذخيره اسناد / چاپ مجدد سند

توجه : اگر فرم چاپ خاصي استفاده مي کنيد ، بايد آن فرم چاپ طوري تنظيم شود که از طريق پيش نمايش قابل چاپ نباشد. جهت تنظيم فرم چاپ با بخش پشتيباني شرکت تماس حاصل نماييد
[6.031]1394/02/20"ارسال به شعب" در اطلاعات پايه و ليست اسناد فعال شدرجوع كنيد به : اطلاعات پايه يا ليست اسناد / عمليات / ارسال به شعب

توجه: براي استفاده از اين مورد ، برنامه شما بايد داراي امکان "ارسال به شعب" باشد
[6.030]1394/02/15تغيير نحوه دادن دسترسي به کاربرانرجوع كنيد به : صفحه اصلي برنامه / سيستم / گروهها و کاربران / دسترسي کاربران

تغييرات زيادي در صفحه دادن دسترسي به کاربران انجام شده است که تعيين دسترسي را تسهيل مي بخشد
[6.028]1394/02/08بازسازي اتوماتيک تمام سالهاي يک گروه از اين نسخه به بعد ، در صورتي که وارد يک گروه اطلاعاتي شويد که داراي سالهاي مختلف است ، کليه سالها بطور اتوماتيک بازسازي مي شوند
[6.006]1393/10/13امکان ارسال اتوماتيک پيامک از ليست اسنادرجوع كنيد به : ليست اسناد / عمليات / ارسال پيامک

توسط اين امکان جديد مي توانيد اطلاعات مورد نظر را براي افراد دلخواه پيامک کنيد.
به عنوان مثال :
1- مي توان مانده حساب مشتري را برايش پيامک کرد
2- مبلغ حقوق يا مزاياي واريزي پرسنل برايشان پيامک کرد
3- متن فاکتور را براي مشتري ارسال نمود
و موارد ديگر

توجه : اين امکان بايد جداگانه راه اندازي شود
[6.006]1393/10/13امکان ارسال توسط پست الکترونيکي از ليست اسنادرجوع كنيد به : ليست اسناد / عمليات / ارسال توسط پست الکترونيکي

توجه : اين امکان بايد جداگانه راه اندازي شود
[6.005]1393/10/10امکان ارسال اتوماتيک پيامک از گزارشاترجوع كنيد به : گزارشات / گزارش دلخواه / عمليات / ارسال پيامک

توسط اين امکان جديد مي توانيد اطلاعات مورد نظر را براي افراد دلخواه پيامک کنيد.
به عنوان مثال :
1- مي توان مانده حساب مشتري را برايش پيامک کرد
2- مبلغ حقوق يا مزاياي واريزي پرسنل برايشان پيامک کرد
3- متن فاکتور را براي مشتري ارسال نمود
و موارد ديگر

توجه : اين امکان بايد جداگانه راه اندازي شود
[6.003]1393/09/24اضافه شدن دسترسي به ارسال توسط پست الکترونيک ، پيامک و فاکسرجوع كنيد به : صفحه اصلي برنامه / سيستم / گروهها و کاربران / دسترسي کاربران
[6.002]1393/09/11امکان فاکس کردن گزارشاترجوع كنيد به : گزارشات / عمليات / ارسال گزارش توسط فاکس

گزارش آپدیت (آخرین به روزرسانی)
نرم افزار انبار (کنترل موجودی)

میتوایند با ورود به بخش پنل خدمات آنلاین کاربرد کامپیوتر از آخرین نسخه نرم افزار و پلاگین های خریداری شده خود بهره مند شوید.